01/03/2020 מערכת Axiom

איך לייעל את המשלוחים בחנות תכשיטים מקוונת

בשנים האחרונות העולם העסקי נמצא בתהליך מסיבי של מעבר למסחר אלקטרוני. כחלק מהשינוי האמור, הרבה מאוד בעלי עסקים שבעבר מכרו את מוצריהם בחנויות פיזיות, עוברים למכור אותם באינטרנט ובפרט באמצעות חנויות מקוונות.

אתרי מסחר אלקטרוני ובמיוחד חנויות תכשיטים מקוונות, זוכים כיום לפופולאריות הולכת וגדלה – הם נוחים יותר, רווחיים יותר ותחזוקתם זולה יותר משמעותית מחנות פיזית בכמה מישורים. ראשית, השכירות החודשית של אתר אפסית ביחס לשכירות של חנות. שנית, באתר לא חובה להחזיק מלאי ואפשר לעבוד רק על תכשיטים בהתאמה אישית.

בעלי החנויות הדיגיטליות אמנם יכולים לנהל את כל העסק שלהם באופן מקוון. החל ממעקב אחר מלאי ועד עיבוד תשלומים וזאת הודות למספר פלטפורמות eCommerce שפותחו כדי לנהל את אותן חנויות אונליין, אבל בשלב הסופי – העברת המוצר ללקוח, הם חייבים לקבל עזרה.

כשמדובר בפועל בשינוע המוצרים לידיהם של הלקוחות, אותם בעלי עסקים עדיין מוצאים את עצמם סוחבים ערמות של חבילות לדואר ומתמודדים מול אתרי שליחויות ותוכניות תמחור מעורפלות.
כדי להצליח ליהנות מכלל היתרונות שיש לחנות מקוונת להציע, מומלץ ואף הכרחי לשתף פעולה עם חברות משלוחים חיצוניות והבחירה בחברת המשלוחים במקרים רבים עושה את ההבדל בין חנות מכירות מקוונת מצליחה לחנות שעתידה כישלון מוחץ.

למה? כי אנשים שמזמינים באינטרנט מעוניינים בקנייה נוחה, נגישה ולא פחות חשוב, שתאפשר להם לחסוך זמן. אם החנות המקוונת שלך לא תעמוד בזמני המשלוח או תספק ללקוחות מוצר או במקרה שלנו, תכשיט, שנפגע בדרך בגלל העברה לא בטוחה, הם פשוט לא יזמינו ממך שוב וחבל. כדי שזה לא יקרה לך, ריכזנו עבורך כמה עצות שיעזרו לייעל את המשלוחים בחנות התכשיטים המקוונת שלך.

הכירו את חברת המשלוחים FETCHY

כפי שוודאי הצלחת להבין לבד, הבחירה בחברת משלוחים אמינה היא אחת ההחלטות החשובות שאתה כבעל חנות תכשיטים אונליין צריך לקבל. אחרי הרבה ניסיונות עם חברות משלוחים שלא ממש עמדו בהבטחותיהן (בלשון המעטה), כשהמומחים שלנו נחשפו לראשונה לחברת המשלוחים FETCHY הרגשנו שמשהו כאן יותר מידי טוב בשביל להיות אמיתי.
החברה מספקת פתרונות משלוח מתקדמים ומתחייבת, מעבר לחיסכון בזמני המשלוח, גם על חיסכון משמעותי במחיר המשלוח.
הפלטפורמה ידידותית למשתמש ומאפשרת לבעלי עסקים, קטנים כגדולים, לנהל משלוחים בארץ ובחו”ל באמצעות ספקים מובילים וביניהם UPS ו-DHL. כמו כן, בעזרת FETCHY ניתן לייצר תוויות וחשבוניות, להשוות מחירים ולעקוב אחרי חבילות ואלו רק חלק מהאופציות של המערכת.
חשוב לציין שהחנות מתממשקת עם כל הפלטפורמות המובילות לניהול אתרי מסחר ומושכת באופן אוטומטי את כלל הנתונים הדרושים מהחנות המקוונת.

"Ship smarter. Ship better. Ship cheaper."

Fetchy

מה היתרונות של השימוש ב-FETCHY?

בעוד שמספר הרכישות המקוונות ברשת מזנק מידי יום ובעלי חנויות מסחר מקוונות מגדילים את מחזור ההכנסות והרווחים, חברות המשלוחים לא מפספסות רגע ומנצלות את החגיגה כדי להציע לאותם בעלי חנויות דיגיטליות אפשרויות משלוח מתקדמות ומשתלמות.
אפשרויות משלוח שבשאיפה יסייעו ללקוחותיהם לקבל את המוצרים מהר יותר ובזול יותר, מה שבאופן ישיר יגרום לבעלי החנויות המקוונות ליהנות מהחזרי השקעה גבוהים.
הניסיון מלמד שלחברת המשלוחים FETCHY יתרונות רבים על פני חברות משלוחים אחרות וזאת בזכות כמה פרמטרים מרכזיים, כשהבולטים שבהם הם:

  • הפקת רשימוני ייצוא ותעודות מקור של התכשיטים שלך באופן מקוון.
  • משלוח אקספרס לארה”ב בעלות של החל מ-21$ לחצי קילו ומעלה.
  • משלוחי פנים ארציים אקספרס בעלות של 17-43 ₪ לפני מע”מ.
  • אוטומציה מלאה בהתממשקות עם מערכת WooCommerce.
  • אוטומציה מלאה בהתממשקות עם המערכת של אטסי.
  • אפשרות לביטוח תכשיטים מקיף בעת המשלוח.
  • אופציה להזמנות ואיסוף עצמי באותו היום.

בשורה התחתונה, כשבוחרים חברת משולחים כדאי לבחור בחברה שתציע לכם כמה שיותר אופציות משלוח ובכלל זאת משלוח אקספרס, משלוח עד הבית, איסוף עצמי וכיוצא בזה. שכן, במבחן המציאות, אם שיטות המשלוח בחנות המכירות המקוונות שלך יהיו טובות ומגוונות, יש יותר סיכוי שלקוחות פוטנציאליים יבחרו לרכוש ממך ולא מהמתחרים.

, , , ,

LET’S WORK TOGETHER

LET’S WORK TOGETHER

ניווט מהיר